دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش با بالا ترین کیفیت
اطلاعات
اطلاعات و اخبار روز دنیا

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش با بالا ترین کیفیت دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به نام آخرین دفعه دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پژمان جمشیدی و محمدرضا هدایتی به نام الهه ی نازم چرا مسی بهترین بازیکن جهان شده است؟ دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری به نام میفهمی منو دانلود آهنگ جدبد و فوق العاده زیبای ندیم به نام دلم شکست دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری و جاوید سلیمانی به نام دست رو دلم نذار دانلود آهنگ جدبد و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند به نام بارون خبر بد برای فیفا: کاپ جام جهانی شکسته شد دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای Pitbull Ft John Ryan به نام Fireball دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو به نام زمین مال ما نیست دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاووشی به نام تنهاترین. دانلود تیزر تصویری آلبوم جدید و فوق العاده زیبای علی اصحابی به نام دیره رتبه باورنکردنی ایران در جام جهانی 2014 تسلیت سالگرد استاد رضا سقایی اسطوره موسیقی ایران


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش با بالا ترین کیفیت

Pouya Bayati Fekre Man Bash دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش

 متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش :

میگی یک روز از اینجا میرم نمیگی می میرم

فکر دل تنگی و تنهایی من باش

میگی این عشق برام کوچیکه رفتنم نزدیکه

میگی و قلب منو میکنی از جاش

من که با خوب و بدت سر کردم تو رو باور کردم

به خدا لایق بی وفایی نیستم

ولی تو عشقم دور انداختی

تو منو نشناختی من که آماده ی این جدایی نیستم

فکر من باش که بعد از تو پریشون میشم

فکر من باش که دیونه و داغون میشم

فکر من باش از این زلزله ویرون میشم

فکر من باش که دق می کنم از این دوری

فکر من باش نذار آب بشم اینجوری

فکر من باش نگو قسمته و مجبوری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش

♫♫♫♫♫♫

حالا که بغضم هق هق کردی بغضم و عاشق کردی

میگی تو نیمه گم شدم نبودی

کیه دنیاش و به اسمت کرده کی طلسمت کرده

مگه تو فرشته ی خودم نبودی

دوست داری اشک منو رود کنی منو نابود کنی

چی بهت میرسه از این آزار

چی بهت میرسه مغرور بشی بری و دور بشی

دست از این بازی بچگونه بر دار

فکر من باش که بعد از تو پریشون میشم

فکر من باش که دیونه و داغون میشم

فکر من باش از این زلزله ویرون میشم

فکر من باش که دق می کنم از این دوری

فکر من باش نذار آب بشم اینجوری

فکر من باش نگو قسمته و مجبوری

MP3 – 320

Pouya Bayati – Fekre Man Bash

MP3 – 128

Pouya Bayati – Fekre Man Bash

 


نظرات شما عزیزان:

نرجس
ساعت3:36---19 مرداد 1393
خیلی قشنگهههه اهنگشششش

نرجس
ساعت2:09---16 مرداد 1393
سلاااام

شعرش بدک نبود دانلود کنم ببینم چ شکلیه

تشکررر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: جدید، ،

نویسنده : علی شرفی تاریخ : دو شنبه 13 مرداد 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به اطلاعات مي باشد.